شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

نایب‌رئیس اتاق ایران مطرح کرد

تشکیل کنسرسیوم صادراتی، راهکار رفع مشکلات اقتصادی لرستان

به اعتقاد حسین سلاح ورزی، نایب رئیس اتاق لرستان تشکیل یک کنسرسیوم صادراتی می تواند مشکلات اقتصادی استان لرستان را رفع کند.

16 خرداد 1396
کد خبر : 8684
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق لرستان گفت: برای برطرف کردن بخش قابل‌توجهی از مشکلات حوزه‌ی اقتصاد لرستان راهی به‌جز تشکیل کنسرسیوم صادراتی نداریم.

حسین سلاح‌ورزی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان بابیان این مسئله گفت: اتاق لرستان مطالعات امکان‌سنجی تشکیل این کنسرسیوم را انجام داده و گزارش جامعی نیز در این زمینه آماده‌شده است.

وی با تأکید بر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این کنسرسیوم و به دست آوردن سهمی از بازار عراق، تصریح کرد: به دنبال ایجاد شعبه اتاق مشترک ایران و عراق در اتاق لرستان هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی لرستان افزود: ایران یک خط اعتباری برای کشورهایی چون عراق، سوریه و... ایجاد کرده که شرط برقراری آن استفاده از محصولات ایرانی است.

حسین سلاح‌ورزی افزود: 800 هزار تن مازاد محصولات کشاورزی لرستان است و مزیت‌هایی که در حوزه سنگ و معادن داریم؛ باید به نحوی برای صادرات مطلوب آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم که در همین زمینه تشکیل کنسرسیوم بزرگ صادراتی می‌تواند راهگشا باشد.

    

 

در همین رابطه