رادیو مجازی اتاق ایران - 28 فروردین 1403

سازمان امور مالیاتی فهرست مودیان فاقد اعتبار را منتشر کرد

از اعتبار شرکای تجاری خود مطلع شوید

سازمان امور مالیاتی با اعلام اسامی شرکت‌های فاقد اعتبار در سامانه ارزش افزوده، گامی در جهت افزایش شفافیت در معاملات برداشته است.

15 خرداد 1396
کد خبر : 8707
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

سازمان امور مالیاتی، فهرست شرکتهایی که برای مالیات بر ارزش افزوده صورتحساب جعلی منتشر کرده و از سوی این سازمان فاقد اعتبار شناخته شده‌اند را به صورت عمومی در سامانه ارزش افزوده منتشر کرد.

سازمان امور مالیاتی با اعلام اسامی شرکتهای فاقد اعتبار در سامانه ارزش افزوده، گامی در جهت افزایش شفافیت در معاملات برداشته و شرایطی فراهم کرده است که فعالان اقتصادی بتوانند پیش از انجام معاملات، با مراجعه به این سامانه، از اعتبار شرکای تجاری خود مطمئن شوند.
بر این اساس هر یک از فعالان اقتصادی، اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، این امکان را خواهند داشت که با ورود به این سامانه، از میزان اعتبار طرف‌های تجاری خود مطلع شده و با اطمینان خاطر نسبت به انجام معاملات اقدام کنند.
طبق گزارش کنفدراسیون صادرات ایران، راه اندازی این سامانه و اعلام فهرست شرکتهای فاقد اعتبار گامی در راستای افزایش شفافیت و صحت سنجی انجام معاملات از سوی فعلان اقتصادی است که به صورت یک امکان مطلوب، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اسامی مودیان ثبت نام شده فاقد اعتبار به دلیل صدور صورتحساب غیر واقعی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

در همین رابطه