رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

در شورای گفت‌وگوی استان مازندران عنوان شد

شورای گفت‌وگو مرکز وفاق مدیران دولتی و بخش خصوصی است

تازه‌ترین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مازندران با حضور استاندار و رئیس اتاق مازندران برگزار شد.

13 تیر 1396
کد خبر : 9070
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار مازندران در تازه‌ترین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این استان گفت: رویکرد مدیریت استان به تولید و اشتغال، گره گشایانه، حمایتی و توسعه باور است.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به این که شورای گفت‌وگو مرکز وفاق مدیران دولتی و بخش خصوصی در جهت توسعه مازندران است، یاد آور شد: تسهیل و بسترسازی مسیر نقش‌آفرینی بخش خصوصی در تولید، اشتغال و اقتصاد استان رسالت اصلی مدیران استانی است؛ باید مشکلات و موانع پیش روی بخش خصوصی در حوزه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری با اولویت پیگیری شود.

استاندار مازندران بر آسیب‌شناسی مشکلات پیش روی تولید و تولیدکنندگان و موانع مشارکت بخش خصوصی در مسیر اعتلای استان تأکید کرد و گفت: مجموعه مدیران استان برای حل مشکلات این بخش همسو با یکدیگر عمل می‌کنند.

فلاح جلودار با اشاره به این‌که شورای گفت‌وگو به‌عنوان موتور محرکه تولید استان می‌تواند مؤثر و کارساز باشد، افزود: مشکلات بخش خصوصی با ارتباط مستمر با تولیدکنندگان موفق و غیر موفق رصد و در فضای گفت‌وگوی بین این دو بخش مرتفع خواهد شد.

عبدالله مهاجر دارابی، رئیس اتاق مازندران نیز در این جلسه ضمن تاکید بر جایگاه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در جلسات شورای گفت‌وگو با حضور استاندار و مدیران استانی، موانع و مشکلات فعالان اقتصادی طرح و بررسی می شود.

مهاجر دارای گفت: فعالیت شورای گفت‌وگو کمکبزرگی به رفع مشکلات بخش خصوصی بوده است.

در این جلسه موضوعات اجرای حکم ماده 46 قانون رفع موانع تولید و رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی گذشته واردکنندگان کالا و مواد اولیه، بررسی وضعیت بهره‌مندی شرکت‌های پیمانکاری و آبادگران در اخذ تسهیلات مانند واحدهای صنعتی، ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید شرکت ماشین‌سازی بادله و حذف بازرسی اجباری جهت ثبت سفارش در فرآیند واردات کالا موردبررسی قرار گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه