رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

اتاق شیراز گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ دریافت کرد

رئیس اتاق شیراز در مراسم دریافت گواهینامه ایزو 9001 اعلام کرد:‌ دریافت این گواهینامه نشان می‌دهد اتاق شیراز از یک سازمان سنتی به سازمان مدرن با ارائه خدمات مطلوب تبدیل‌شده که آینده این اتاق روشن و روبه‌جلو است.

27 تیر 1396
کد خبر : 9311
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

با تأیید رسمی سرممیزان شرکت TUV آلمان، اتاق شیراز، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ با گرایش ۲۰۱۵ را دریافت کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز در آیین دریافت گواهینامه ایزو گفت: یکی از دستاوردهای مهم گواهینامه ایزو 9001 ، حرکت هدفمند به سمت مدیریت کارآمد و بهره‌ور در اتاق شیراز است و موجب می‌شود اهدافمان با جزییات بیشتر و مشخصی از جمله استراتژی‌ها، روش کار، آموزش‌های موردنیاز، نیروی انسانی متخصص و غیره دنبال شود.

جمال رازقی افزود: دریافت این گواهینامه نشان می‌دهد اتاق شیراز از یک سازمان سنتی به سازمان مدرن با ارائه خدمات مطلوب تبدیل‌شده که آینده این اتاق روشن و روبه‌جلو است.

رازقی بابیان اینکه بهبود مستمر سیستم اداری و ارائه خدمات در اتاق شیراز نمایان است، بیان کرد: در یک سال گذشته شاهد تحول اساسی در جهت دانش‌بنیان شدن و ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان در مجموعه اتاق شیراز بودیم که اقدامی ارزشمند است.

وی افزود: دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ (مدیریت کیفیت) با تلاش همه همکاران اتاق شیراز محقق شد که نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها به‌خوبی مشخص‌شده و باید استراتژی‌های حرکت مشخص و اولویت‌بندی شود.

وی خاطر نشان خا کرد: باید سیستم مدیریت کیفیت را حفظ و ارتقا دهیم بنابراین ارائه خدمات مطلوب، باکیفیت و مناسب به فعالان اقتصادی استان مدنظر ماست.

رازقی با اشاره به اینکه توسعه دانش در کار در اتاق شیراز موردتوجه قرار دارد، ادامه داد: اتاق شیراز متعلق به بخش خصوصی است لذا فعالان در این بخش انتظار دارند بهره‌وری اتاق در کارها بیش از خودشان باشد.

در این آیین با تأیید رسمی سرممیزان شرکت TUV آلمان به نمایندگی از این شرکت ، گواهینامه ایزو 9001 با گرایش 2015 را به رئیس اتاق شیراز اهدا کردند.

موضوعات :
در همین رابطه