رادیو مجازی اتاق ایران - 24 تیر 1403

در دیدار رئیس اتاق و فعالان اقتصادی کرمانشاه با نماینده ولی‌فقیه مطرح شد

انجمن همکاری توسعه و تعالی استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق کرمانشاه معتقد است: جای یک‌نهاد مردمی برای توسعه کرمانشاه که وظیفه دیده‌بانی نیز داشته باشد در استان کرمانشاه خالی است.

01 مرداد 1396
کد خبر : 9321
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق کرمانشاه و جمعی از فعالان اقتصادی استان با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: ایجاد احساس امنیت و اعتماد در بخش سرمایه‌گذاری، مهم‌ترین عامل جذب سرمایه و ترغیب سرمایه‌گذار است.

حضرت آیت‌الله مصطفی علما در نشست با رئیس اتاق و فعالان بخش اقتصادی و صنعتی استان کرمانشاه گفت: سرمایه‌گذاران فقط زمانی پای‌کار خواهند آمد که بدانند سرمایه‌گذاری آن‌ها برمی‌گردد و به سوددهی خواهد رسید. تا زمانی که این اعتماد در آن‌ها ایجاد نشود میلی به سرمایه‌گذاری نخواهند داشت.

حضرت آیت‌الله علما با اشاره به اراده جهت تشکیل انجمن همکاری توسعه و تعالی توسط مسئولان و فعالان اقتصادی در استان بیان داشت: این انجمن در صورتی‌که تمام جوانب قانونی و لازم را در نظر بگیرد و نیات خیرخواهانه و به صلاح استان در آن وجود داشته باشد کاری بسیار مهم و مثبت خواهد بود. چنین انجمنی می‌تواند در زمینه اشتغال و تولید خوب عمل کند و نهاد مشاوره‌ای قوی برای دولت نیز باشد.

در ادامه رئیس اتاق کرمانشاه گفت: جای یک‌نهاد مردمی برای توسعه کرمانشاه که وظیفه دیده‌بانی نیز داشته باشد در استان کرمانشاه خالی است. به همین منظور صاحب‌نظران در استان به این نتیجه رسیده‌اند که چنین نهادی را با عنوان انجمن همکاری توسعه و تعالی استان کرمانشاه راه‌اندازی کنند.

کیوان کاشفی گفت: از اهداف این انجمن تسهیل در امر تولید و اشتغال استان و جلوگیری از اتلاف منابع در استان با همکاری و حمایت سرمایه‌گذاران، نخبگان، نمایندگان مجلس و دیگر افراد اثرگذار است.

عضو هیات رئیسه اتاق ایران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم محیط آرام‌تری را برای توسعه استان شکل دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق توسعه اقتصادی هم باید با دولت همگام باشیم و هم حرف مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

در همین رابطه