رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

به همت شورای عالی جوانان اتاق اصفهان برگزار شد

سومین دوره آموزشی بازرگانان کوچک در اتاق اصفهان

سومین دوره آموزشی بازرگانان کوچک با حضور 80 کودک و نوجوان در 2 رده سنی 6 تا 18 سال به همت شورای عالی جوانان اتاق اصفهان برگزار شد.

17 مرداد 1396
کد خبر : 9621
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

سومین دوره آموزشی «بازرگانان کوچک» به همت شورای عالی جوانان اتاق اصفهان با حضور 80 کودک و نوجوان در دو رده سنی 6 تا 18 سال برگزار شد.

معاون جوانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در آیین اختتامیه سومین دوره آموزشی بازرگانان کوچک گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم اقتصادی و کارآفرینی و آموزش بازرگانی در اتاق اصفهان برگزار می‌شود و در طی دو سال گذشته سه دوره این رویداد برگزارشده است.

امیر کشانی از استقبال سایر استان‌های کشور برای برگزاری این دوره آموزشی خبر داد و اظهار کرد: شورای عالی جوانان در اتاق زنجان یک دوره برگزار کرده و در سال جاری نیز امیدواریم بتوانیم این دوره را در سایر استان‌ها تسری بدهیم.

 کشانی آموزش را زیربنای توسعه دانست و افزود: برای تقویت بخش بازرگانی و کارآفرینی استان اصفهان باید از دوران کودکی بر روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری کرد.

ماهین نقوی، مدیر دوره آموزشی بازرگانان کوچک اتاق اصفهان نیز گفت: در این دوره ۴۰ ساعت کلاس برای گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال ۲ کلاس(و ۲۲ ساعت کلاس برای گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال برگزار شد.

وی افزود: انجام چند آزمون معتبر جهانی در حوزه خلاقیت ( تورنس)، هوش مالی (سنجش ولخرجی)، مدل رفتارشناسی (دیسک) و آزمون گلاسر از شرکت‌کنندگان گرفته شد.

نقوی تصریح کرد: در این دوره، مسائلی از قبیل کارآفرینی و کسب کار، اخلاق کسب‌وکار و کار تیمی، بازی کسب‌وکار، خلاقیت و حل مسئله و هوش مالی به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده آموزش داده شد.

در پایان این مراسم همچنین بازارچه فروش محصولات توسط کودکان و نوجوانان در لابی اتاق اصفهان با هدف تمرین کسب‌وکار و خریدوفروش شرکت‌کنندگان برگزار شد.

 

 

موضوعات :
در همین رابطه