رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

هدف نهایی پارلمان بخش‌خصوصی، توسعه اقتصاد کشور است

قدردانی رئیس اتاق تهران از اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طی پیامی از تمامی اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران قدردانی کرد.

14 شهریور 1395
کد خبر : 3741
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران پیروزی مهندس شافعی در انتخابات اتاق ایران را به ایشان تبریک گفت و هدف نهایی اعضای پارلمان بخش خصوصی را کمک به بهبود محیط کسب وکار به نفع تمامی فعالان اقتصادی دانست.

 متن این پیام خطاب به اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران به شرح زیر است:

«امروز همه فعالان بخش خصوصی باید خوشحال باشند که نمایندگان آنان در فضایی رقابتی و تخصصی و با انگیزه بالا در انتخابات اتاق ایران شرکت کردند و برگ زرین دیگری از پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و  احترام به مسولیت اجتماعی را در تاریخ اتاق های بازرگانی به ثبت رساندند.

خوشبختانه انتخابات اتاق ایران با حضور موثر اکثریت اعضای هیات نمایندگان و در جوی رقابتی و صمیمانه برگزار شد و صاحبان کسب و کار نشان دادند، می‌توانند تا چه اندازه مترقی و فعال در عرصه اجتماعی و اقتصادی حضور داشته باشند.

برهمین اساس از تمامی اعضای محترم هیات نمایندگان اتاق ایران نهایت قدردانی و سپاس را دارم و برای جناب آقای مهندس شافعی، رئیس محترم اتاق ایران نیز در ادامه مسیر حضور در این نهاد ارزشمند، آرزوی موفقیت می‌کنم.

قطعا هدف همگی ما کمک به فرآیند توسعه کشور، تقویت جایگاه بخش خصوصی و بهبود محیط کسب و کار در اقتصاد ایران است. برهمین اساس باید در کنار یکدیگر، با اتحاد و وحدت و با نگاهی متعالی همچنان استوار و پرتوان زمینه ها را برای حرکت در این مسیر مهیا سازیم.

امیدوارم، نتیجه توجه به خردجمعی در نهایت افقی روشن و امید بخش را پیش روی فردای اقتصاد این سرزمین قرار دهد.»

در همین رابطه