رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

رونق اقتصادی جز با همکاری و همدلی کلیه دلسوزان کشور بدست نمی‌آید

قدردانی شافعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران

همانند گذشته با کمک، همفکری و مساعدت همه جانبه خود، اینجانب، اعضای محترم هیات رئیسه و مدیران مجموعه اتاق را در اجرای برنامه‌های مصوب اتاق یاری کنید.

14 شهریور 1395
کد خبر : 3748
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در پیامی به قدردانی از اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران پرداخت.

متن کامل پیام خطاب به اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران به شرح زیر است:

حضور پرشور و حداکثری نمایندگان فعال بخش خصوصی کشور در مراسم انتخاب رئیس اتاق ایران موجب مسرت و خوشوقتی است.

امروز هیات محترم نمایندگان اتاق ایران در فضایی کاملاً صمیمی و دوستانه که نشان از بلوغ فکری بخش خصوصی در اداره امور اقتصادی کشور می‌دهد آرای خود را به صندوق‌ ریختند تا فردی را از میان جمع بزرگ خود به عنوان خدمتگزار انتخاب کنند تا مسوولیت نمایندگی آنان را در مراکز مهم تصمیم گیری کشور به عهده بگیرد. همه شما عزیزان نیک می‌دانید که  بهبود فضای کسب و کار، رونق اقتصادی، اشتغال و فعال نمودن بخش اعظمی از تولید کشور جز با همکاری و همدلی کلیه دلسوزان کشور بدست نمی‌آید.

اینجانب ضمن ادای احترام به آرا و نظرات تمامی اعضای محترم هیات نمایندگان چه آنهائی که به  برنامه‌های اینجانب رای مثبت دادند و چه آنهائی که برنامه پیشنهادیم مورد قبول و طبع آنها واقع نشد اعلام می‌نمایم حال که مسوولیت و اداره  بزرگترین تشکل  و نهاد بخش خصوصی به برادر کوچکتان سپرده شد انتظار دارم همانند گذشته با کمک، همفکری و مساعدت همه جانبه خود، اینجانب، اعضای محترم هیات رئیسه و مدیران مجموعه اتاق را در اجرای برنامه‌های مصوب اتاق یاری فرمایید.

توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

در همین رابطه