رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

سرپرست امور بین‌الملل اتاق ایران تاکید کرد

مبادلات تهاتری به افزایش تجارت ایران و اسپانیا منجر خواهد شد

نیلوفر اسدی، سرپرست امور بین‌الملل اتاق ایران در دیدار با رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در تهران استفاده از روش تهاتر را راهی برای افزایش سطح روابط تجاری دو کشور دانست.

18 اردیبهشت 1402
کد خبر : 56291
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در تهران با حضور در اتاق ایران با سرپرست معاونت بین‌الملل اتاق ایران دیدار و دو طرف درباره راه‌های توسعه تجارت بین دو کشور و رفع موانع و مشکلات پیش روی آن گفت‌وگو کردند.

نیلوفر اسدی، همکاری مستمر اتاق ایران با سفارت‌خانه‌های کشورهای هدف برای گسترش تجارت دوجانبه را از اهداف امور بین‌الملل این اتاق در دوره جدید دانسته و افزود: ایجاد روابط دوجانبه بین بخش‌های خصوصی ایران و اسپانیا در زمینه‌های غذا به ویژه غذای حلال، حمل‌ونقل، گردشگری و حضور در بازارهای مجاور دو طرف جهت صادرات محصولات مشترک در اولویت اتاق ایران است.

سرپرست معاونت بین‌الملل اتاق ایران با بیان اینکه برگزاری سمینارها و وبینارهایی برای معرفی راه‌های تجارت با اسپانیا می‌تواند در گسترش روابط تجاری دو طرف اثرگذار باشد بیان کرد: در این راستا همکاری اتاق‌های ایران و اسپانیا، و همچنین سفارت آن کشور بسیار مؤثر است. در این زمینه بهتر است بخش‌های تخصصی وبینار برگزار کنند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی شده و تأثیر بیشتری داشته باشد.

اسدی با بیان اینکه باید مشکلات و معضلات شناسایی و مورد بحث و بررسی قرار بگیرند افزود: مبادلات پایاپای و تهاتر می‌تواند یکی از راه‌های افزایش سطح تبادلات تجاری دو کشور در شرایط فعلی باشد.

او ادامه داد: ما در تمام بخش‌های گردشگری فناوری‌های لازم را داریم.

 

در همین رابطه