رادیو مجازی اتاق ایران - 24 تیر 1403

در نشست کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران

تفاهم‌نامه ارائه خدمات آموزشی در مناطق کم برخوردار خوزستان امضا شد

با هماهنگی کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران، تفاهم‌نامه ارائه خدمت آموزشی به 80 هزار دانش‌آموزش دوره دوم متوسطه در مناطق کم برخوردار استان خوزستان میان اتاق اهواز و شرکت بنیان دانش و خرد مبین امضا شد.

02 مرداد 1403
کد خبر : 70460
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

کمیسیون مسئولیت اجتماعی در راستای تحقق اهداف آموزشی و ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان در مناطق کم برخوردار کشور، بانی عقد تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بنیان دانش و خرد مبین و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه ۸۰ هزار دانش‌آموز دوره دوم متوسطه کم برخوردار در استان خوزستان تحت پوشش نرم‌افزار کاربردی بنیان قرار خواهند گرفت.

خدمات ارائه شده از طریق این نرم‌افزار شامل دروس رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی است و این خدمات توسط بنیان دانش و خرد مبین در راستای مسئولیت اجتماعی اشخاص حقیقی و حقوقی برای دانش‌آموزان کم برخوردار به‌صورت غیرانتفاعی ارائه خواهد شد.

توزیع خدمات یاد شده در استان خوزستان و شناسایی دانش‌آموزان کم برخوردار در این استان به عهده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز خواهد بود و علاوه بر آن، اتاق اهواز مسئولیت نظام انگیزشی دانش‌آموز- معلم را در این خصوص به عهده خواهد داشت.

کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران در همکاری با اتاق‌های سراسر کشور، تلاش می‌کند گامی استوار در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار برداشته شود.

در همین رابطه