رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

22 فروردین‌ماه

هشت شرکت فرانسوی برای مذاکره با فعالان بخش خصوصی به تهران می آیند

هشت شرکت فرانسوی به سرپرستی پاتریک داویدجیان، وزیر سابق صنعت، نماینده مجلس و رییس دپارتمان او دو سن 22 فروردین برای مذاکره با شرکت های ایرانی به تهران سفر می کنند.

20 فروردین 1396
کد خبر : 7832
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هشت شرکت فرانسوی به سرپرستی پاتریک داویدجیان، وزیر سابق صنعت، نماینده مجلس و رییس دپارتمان او دو سن  22 فروردین برای مذاکره با شرکت های ایرانی به تهران سفر می کنند.

اموربین الملل اتاق ایران از حضور نمایندگان این هشت شرکت تاریخ ذکر شده در هتل پارسیان اوین تالار رودکی، برای مذاکره و یافتن همکار تجاری خبر داد.

زمینه های فعالیت این شرکت ها، مواد شیمیایی و پتروشیمی، تجهیزات رستوران، هتل و بیمارستان، مواد مراقبت از چرم، فولاد ضدزنگ مربوط به صنایع غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، دارویی است. همچنین یک شرکت معروف مهندسی ساخت و ساز که طراحی ابنیه مهمی در پاریس و شهرهای مهم خاورمیانه را به انجام رسانده و یک شرکت فعال در زمینه تجهیزات ایستگاه های قطار و ایجاد شبکه کابلی برای ارتباطات در ترکیب این شرکت ها حضور دارند. مدیر صادرات یک شرکت تامین خدمات تلوزیونی و ماهواره ای نیز در این هیات حضور دارد.

علاقمندان جهت آشنایی و مذاکره با شرکت های مذکور، پس از مطالعه لیست نام و زمینه فعالیت آنها جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های: 88491427  داخلی (2) با اتاق بازرگانی ایران و فرانسه، خانم عباسی تماس حاصل کنند.

اطلاعات مورد نیاز جهت ارسال به اتاق مشترک ایران و فرانسه، عبارتند از:

نام شرکت:

زمینه فعالیت:

نام نماینده:

تلفن تماس:

نام شرکت یا شرکتهای ملاقات شونده:

موضوعات :
در همین رابطه