رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

ابوالفضل روغنی گلپایگانی در گفتگو با پایگاه خبری اتاق ایران

شفافیت مالی اتاق می تواند الگوی سایر سازمان‌ها باشد

ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس کمیسیون صنایع اتاق تاکید کرد: گزارش تفریغ بودجه سال مالی منتهی به سال 94 کاملا مشهود بود و منابع تامین و مصرف با جزئیات مشخص شده بود.

02 شهریور 1395
کد خبر : 3449
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس کمیسیون صنایع اتاق تاکید کرد: گزارش تفریغ بودجه سال مالی منتهی به سال 94 کاملا مشهود بود و منابع تامین و مصرف با جزئیات مشخص شده بود.

ابوالفضل روغنی، رئیس کمیسون صنایع اتاق ایران - عکس: زهرا رمضانی

ابوالفضل روغنی گلپایگانی، رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران معتقد است که عملکرد مالی اتاق بسیار شفاف است و این بی انصافی است که عده‌ای، انگ غیر شفاف بودن به آن می‌زنند.

او در گفتگو با «پایگاه خبری اتاق ایران» می گوید: گزارش تفریغ بودجه سال مالی منتهی به سال 94 کاملا مشهود بود و منابع تامین و مصرف با جزئیات مشخص شده بود. همچنین می‌بینیم که مصرف هزینه‌ها دقیقا بر اساس همان رویه‌ای که اتاق پیش‌بینی کره بود، انجام می‌شود و درآمدها شفاف و روشن است.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران تاکید کرد: این بی‌انصافی است که عده‌ای انگ غیر شفاف بودن به اتاق می‌زنند و آن را قبول ندارم.

گلپایگانی همچنین می گوید که اتاق به دلیل شفافیت مالی خود می تواند الگوی سایر سازمان ها نیز قرار گیرد. او ادامه می دهد: هر مجموعه‌ای که باید گزارش کار در پایان هر سال ارائه شود، حتما باید شفافیت مالی داشته باشد. آن‌هایی که تحت نظر سازمان حسابرسی هستند به طور  100 درصد از شفافیت برخوردارند.

در پانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران گزارش تفریغ بودجه سال 94 اتاق ایران با کسب 88.46 درصد رای مثبت مورد تایید اعضای هیئت نمایندگان قرار گرفت. روسای کمیسیون های گردشگری، صنایع، خدمات فنی مهندسی و انرژی  دیدگاه‌های خود را نسبت به شفافیت کامل عملکرد مالی اتاق ایران بیان داشته‌اند.

 

در همین رابطه