رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کاربردی شتاب‌دهنده معدنی ماینتک آغاز شد

"بسته شتاب‌دهی اشتغال نیروی انسانی با رویکرد بوت‌کمپ‌های تخصصی تقاضامحور" توسط شتاب‌دهنده ماینتک با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمیسیون‌ معادن اتاق ایران و برگزار می‌شود.

09 اردیبهشت 1401
کد خبر : 42311
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

"بسته شتاب‌دهی اشتغال نیروی انسانی با رویکرد بوت‌کمپ‌های تخصصی تقاضامحور" توسط شتاب‌دهنده ماینتک با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمیسیون‌ معادن و صنایع معدنی اتاق ایران و همکاری نهادهای معتبر علمی و صنعتی کشور برگزار می‌شود.

شتاب‌دهنده معدنی ماینتک نخستین دوره آموزشی - تخصصی "مدلسازی و شبیه سازی عملیات فرآوری مواد معدنی" را با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ 22 اردیبهشت تا 6 خرداد برگزار خواهد کرد. مدت دوره 16 ساعت بوده و کلاس ها در ساعت 9تا 12 روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهند شد. مدرس این دور دکتر کیانوش بارانی دکترای تخصصی فرآوری معدن بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

ثبت نام در این دوره برای دانشجویان و همچنین کارکنان شرکت ها و صنایع معدنی(در صورت ثبت نام گروهی) با تخفیف ویژه بوده و اولویت حضور بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امروز به سایت ماینتک به آدرس www.zminetech.ir  و پیج اینستاگرامی @zminetech مراجعه کنند.

یادآوری این نکته لازم است که شتابدهنده ماینتک در نظر دارد با هدف توانمندسازی نیروی انسانی فنی و تخصصی و تسهیل اشتغال پذیری، " بوت کمپ های تخصصی تقاضامحور" را به صورت گسترده اجرا کند. در این بوت کمپ ها در تعامل با معادن کشور، رسته های شغلی تخصصی مورد نیاز شناسایی شده و با استفاده از اساتید علمی و صنعتی در قالب دوره های هدفمند و متمرکز بر مهارت های مورد نیاز هر رسته شغلی طراحی و به صورت فشرده اجرا خواهد شد. این دوره ها با مشارکت و نظارت طرف تقاضای نیروی کار انجام شده و از ابتدا امکان شناسایی و جذب نیروهای کارامد و با انگیزه فراهم می‌شود.  علاوه براین در رویدادهای تکمیلی این بوت کمپ ها، امکان حضور افراد با انگیزه برای کارافرینی و ایجاد شرکت های دانش بنیان، در دوره های پیش شتابدهی و شتابدهی ماینتک فراهم شده است.

در همین رابطه