عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای شکوفایی فعالیت روابط عمومیها به سه نکته اشاره کرد؛ خلاقیت، برنامهریزی و بودجه. او تأکید کرد: اگر این سه شاخص تدوین و استفاده شوند، شاهد شکوفایی روابط عمومی خواهیم بود.
عضو هیات رئیسه اتاق ایران ارتباط سازی بین اعضای اتاقها به عنوان مالکان اصلی این ساختار، ارتباط با دولت و حاکمیت و در نهایت ارتباط با جامعه را از وظایف روابط عمومی اتاقهای استانی دانست.
دبیرکل اتاق ایران با بیان اینکه روابط عمومی، قلب تپنده هر نهاد و سازمانی است، تأکید کرد: روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور نیاز ارتباطی بخش خصوصی با ذینفعان، دولت و جامعه را فراهم میکنند.
آمارهای رسمی برزیل نشان می دهد که مازاد تجاری این کشور در سال ۲۰۲۴ تقریباً ۲۵ درصد نسبت به سال قبل کاهشیافته و به ۷۴٫۶ میلیارد دلار رسیده است که ناشی از رشد میزان واردات است.
مدیر روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری پیشنهاد داد: روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور با استفاده از تحلیل دادهها و آمایش سرزمینی، چالشها و فرصتهای استانی را شناسایی کرده و به نهاد ریاست جمهوری ارائه کنند.
مدیرکل حوزه معاونت اجرایی و سرپرست نهاد ریاستجمهوری گفت: کارآفرینان، تولیدکنندگان و بازرگانان، قهرمانانی هستند که صدای آنها باید رساتر به گوش برسد، نقش روابط عمومی اتاقها در این عرصه بسیار حساس است.
گردهمایی مدیران روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه و مسئولان اتاق ایران برگزار شد.
نایبرئیس اتاق ایران در جمع مدیران روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور از لزوم اعتمادسازی از سوی روابط عمومیها برای انجام بهتر مأموریتهایی که به عهده دارند، صحبت کرد.
رئیس اتاق ایران در گردهمایی مدیران روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور در اتاق ایران با اشاره به نقش روابط عمومی در بهبود ارتباطات اقتصادی و اجتماعی کشور، گفت: روابط عمومی اتاقها با همافزایی به پیشبرد اهداف کمک میکنند.